Senioren Zondag

Welkom bij RKSV Aeolus, waar Senioren Zondagvoetbal springlevend is in Rotterdam! Als Rooms Katholieke voetbalvereniging streven we naar een hechte gemeenschap en een levendige sportervaring voor iedereen. Gelegen op het terrein van Alexandria '66 in Rotterdam Alexander, bieden we een warme en gastvrije omgeving voor voetballiefhebbers van alle niveaus.

Bij RKSV Aeolus draait het niet alleen om het spel, maar ook om de verbondenheid en gezelligheid die we delen. Momenteel hebben we drie Senioren elftallen op de zondag, waarvan er één een vrouwenelftal is. Of je nu een ervaren speler bent of net begint, er is altijd een plek voor jou bij onze club. Met onze focus op een lage contributie streven we ernaar om voetbal voor iedereen toegankelijk te maken. Bij RKSV Aeolus geloven we in het belang van inclusiviteit en de mogelijkheid voor iedereen om deel te nemen aan deze prachtige sport, ongeacht achtergrond of financiële situatie.

Naast onze bestaande teams, moedigen we ook de mogelijkheid aan om een eigen team op te starten. Of het nu gaat om een vriendenteam of een bedrijfsteam, we verwelkomen nieuwe initiatieven en ondersteunen graag bij het realiseren van voetbaldromen binnen onze club.

Dus, als je op zoek bent naar een gezellige en gastvrije voetbalervaring op zondag, nodigen we je van harte uit om je aan te sluiten bij RKSV Aeolus. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over lidmaatschap en hoe je betrokken kunt raken bij onze club. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen en samen te genieten van het spel op het veld!