100 voor 100 jaar Aeolus

Aan alle Leden, oud-leden en (toekomstige) vrienden van Aeolus!

100 jaar (1927-2027) R.K.S.V. Aeolus… dat gaat een feestje worden! Help jij ons? Op 3 juli 2022 hebben wij met een spetterende editie van het Rene Erwich toernooi ons lustrum seizoen afgesloten. We hebben weer alle competities uit kunnen spelen en we waren de enige club in Rotterdam die haar leden heeft gecompenseerd voor het niet kunnen spelen tijdens Corona tijd. Daar zijn we trots op! Daar zijn WIJ ook Aeolus voor.
Nu gaan we door naar de 100 jaar! Dat lijkt ver weg, maar geloof ons, het gaat sneller dan je denkt.

In de kantine hing voorheen een VRIENDEN VAN AEOLUS BORD; dit bord gaan wij aanwenden voor het feest t.g.v. het 100 jarig bestaan van RKSV AEOLUS en iedere deelnemer krijgt hierop een vermelding. Speciaal voor onze leden en (nieuwe)vrienden die ons AEOLUS een extra warm hart toedragen en daartoe bereid zijn een Feestbijdrage te leveren van let wel Euro 2,09 per maand, oftewel op jaarbasis 25,00 euro of op 4 jarige basis 100,-- euro. De keuze is aan onze FEESTGANGERS EN VRIENDEN. Iedereen die €100,- bijdraagt krijgt een vierjarige vermelding op ons bord en GRATIS entree (voor 2 personen) op het 100 jarig jubileumfeest. (Nu al het mooiste voetbalfeest ooit!!)

Kan het nog mooier? Nee natuurlijk niet!

We hopen dan ook dat we een extra bord moeten plaatsen en jullie nu al te enthousiasmeren voor een geweldig jubileumfeest dat mede door jullie bijdrage zinderend, spectaculair en uniek zal zijn! Dank daarvoor!

Let op: mocht je tussentijds besluiten dat je niet meer kan of wil voetballen, blijf je nog steeds uitgenodigd voor het feest. Je bent immers Vriend van Aeolus geworden.

Hartelijke groet,

Bestuur RKSV AEOLUS